Zavřít menu

Přinášíme Vám odpovědi na Vaše nejčastější otázky.

V případě, že jste odpověď nenalezli, neváhejte kontaktovat naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM

  • na e-mailové adrese: podpora@svetove-zbozi.cz
  • na telefonním čísle: +420 733 180 550
  • pomocí on line chatu
  • pomocí kontaktního formuláře   ......  ZDE

Jaká je doba dodání Vašeho zboží?   

98 % zboží a odstínů pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 36 hodin. Jsou mezní situace, kdy požadovaný odstín nebo výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, v tomto případě Vás budeme informovat.

Zboží stále nedorazilo?   

V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.

Mám obavy, že špatně odhadnu odstín?   

Nemusíte mít žádné obavy - zboží, u kterého není porušena hygienická pečeť a nenese známky použití, máte možnost za manipulační poplatek 40 Kč vyměnit za jiné, nebo v zákonné lhůtě bez udání důvodu vrátit.
 

Nesedí mi odstín, jaký je postup při výměně zboží?

Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena a vlasy chcete vyměnit za jiný odstín, popřípadě jiný typ, neporušujte hygienickou pečeť a kontaktujte naše Zákaznické centrum.

Výměnu vlasů provedeme neprodleně a to následující den od našeho převzetí Vaší zpětné zásilky a výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů (také by jste si nedala na hlavu vlasy, které někdo nosil před Vámi a jde o stejný typ zboží jako spodní prádlo nebo intimní pomůcky) nelze po použití vlasového prodloužení zboží vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě, protože nelze toto zboží uvést do původního stavu je pro nás dále neprodejné a většinou je likvidováno. 

Postup pro výměnu zboží:

a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 733 180 550, nebo emailem: podpora@svetove-zbozi.cz,  že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

VERNER Vision s.r.o., Ruská 816/37, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU, který urychlí výměnu.

c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese

Zboží nesplnilo mé očekávání - jaký je postup při vrácení a reklamaci zboží?

Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě u vlasového prodloužení neporušujte hygienickou pečeť a  kontaktujte našezakaznicke-centrum-svetove-zbozi/">

Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. Například porušené hygienické plomby u vlasových prodloužení (pečetě, pásky, gumičky), musí být nepoškozené a kompletní včetně příslušenství pokud obsahuje.

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)

Dovolujeme si Vás upozornit, že zejména u vlasových prodloužení v důsledku porušení hygienických plomb, neodbornou manipulací atd. se může snížení kupní ceny v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny plnění.

Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.

Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.

Postup pro vrácení zboží:

a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

VERNER Vision s.r.o., Ruská 816/37, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku  vložte tento

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro vrácení zboží

b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese

Jde s Clip in vlasy i spát?   

Clip-in vlasy doporučujeme na večer sundat, jejich sundání trvá maximálně 2 minuty a opětovné nasazení určitě zvládnete maximálně do 5 minut, většinou i dříve. Nicméně, vlasy spánku nevadí, doporučujeme je sepnout do culíku.
 

Jak poznám, že jsou lidské vlasy pravé?

Nejjednodužší zbůsob jak zjistit pravost vlasů (že nejsou z umělého vlákna) je TEST OHNĚM

    LIDSKÉ VLASY

Reakce lidských vlasů na oheň je obecně známá. Hoří velmi rychle se současným praskáním, jdou cítit po spálených vlasech (za předpokladu, že nebyly lakovány), vydávají šedý dým.

   SYNTETICKÉ VLASY

Hoření syntetických vlasů je pomalé, plamen je líný a vydává černý, hustý kouř. Vlasy se spékají a mají snahu odkapávat.

Nabízíte slevy pro kadeřnické salóny a prodejce?

Ano, jelikož jsme přímými importéry můžeme nabídnout  zajímavé ceny pro salony či jiné velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.

Jak správně apikovat Clip in sety?

Správnou aplikaci Vám přinášíme v  návodu ZDE  a následujícím videotutoriálech.

 

 

Body za každý nákup

Vyplatí se registrovat?

Rozhodně ano! Registrovaný zákazník získává s každým nákupem bonusové body na dárky, slevy nebo další

Bezpečný a ověřený nákup

  • Prakticky vše skladem

    Opravdu, více než 840 druhů clip-in vlasů a světových módních hitů.

  • Poradna pro zákazníky

    Pomůžeme vám s výběrem i následnou péčí o naše produkty.

  • Doprava zdarma

    Nakupte alespoň za 1 000 Kč a dopravu máte od nás zdarma.

  • U vás do 24 hodin

    U vybrané druhu dopravy můžete mít zboží doma do druhého dne.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku