Zavřít menu

MOŽNOSTI PLATBY

Platba předem, převodem na účet

Základní možnost úhrady Vaší objednávky. 
Pro platbu z České republiky využívejte náš účet č.: 7411121001/5500 vedený u Raiffeisenbank a.s. Jako variabilní symbol používejte číslo Vaší objednávky. Platby jsou připisovány zpravidla následující pracovní den ráno po provedení Vaší platby. Tentýž den jsme schopni Vaši objednávku vyexpedovat a předat přepravci.

Pro platbu ze Slovenska využívejte náš účet vedený v Eur u slovenské pobočky FIO Bank a.s. č. 2100356548/8330. Platba je prováděna v režimu běžného tuzemského bankovního styku. Platby jsou připisovány zpravidla následující pracovní den odpoledne po provedení Vaší platby. Tentýž den jsme schopni Vaši objednávku vyexpedovat a předat kurýrní službě IN TIME, doprava prostřednictvím Slovenské pošty je realizována následující den ráno.

Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do deseti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.


Rychlé on line platby

Pro on - line platby využíváme zabezpečený platební systém GO-PAY.

GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby. Každý zákazník může realizované platby kontrolovat ve vlastním GoPay účtu, kde jsou jednotlivé platby zaevidovány.

Platební brána Vám umožňuje využít:

Platby on line platební kartou

Rychlá on line platební tlačítka

Platební systém GoPay je licencován a regulován Českou národní bankou jako instituce elektronických peněz a spadá pod nejvyšší dohled Ministerstva financí ČR. GoPay je partnerem vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí. Více informací naleznete zde www.gopay.cz.


On line platba platebním systémem PayPal

Pro majitele PayPal účtu jsme připraveni přijímat tuto platbu. Platba je realizována ihned.

Přejete-li si objednávku uhradit přes internet kreditní kartou či z PayPal účtu, zvolte prosím tuto možnost při volbě způsobu platby. Následně objednávku potvrdíte a budete automaticky přesměrováni do platebního rozhraní. Pro platbu prostřednictvím PayPal se nejprve přihlaste k Vašemu PayPal účtu v pravé části stránky platebního rozhraní, zkontrolujte uvedené údaje a potvrďte platbu. 


Platba při doručení - Dobírka

Zboží zasíláme na dobírku, kdy úhradu provedete při doručení zboží kurýrovi popřípadě na poště. Tato služba je zpoplatněna částkou 50 Kč.


 DOPRAVA V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY

Prostřednictvím České pošty s.p., kurýrní společnosti DPD, výdejních míst Uloženky a Zásilkovny
nabízíme tyto možnosti přepravy zásilky.
 

Typ přepravy

 

 Doba dodání

Cena

Zdarma od

DPD - expresní doprava zásilek do 24 hodin* (svoz 15:30 h.) 85,- Kč 1 000,- Kč
ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky do 24 hodin* (svoz 14:30 h.) 89,- Kč 1 000,- Kč
ČESKÁ POŠTA - Balík na poštu do 24 hodin* (svoz 14:30 h.) 79,- Kč 1 000,- Kč
Výdejní místo DPD ParcelShop mapa výdejních míst .... ZDE do 24 hodin* (svoz 15:30 h.) 65,- Kč 1 000,- Kč
Výdejní místo HeurekaPoint, Uloženka mapa výdejních míst .... ZDE do 24 hodin* (svoz 15:30 h.) 65,- Kč 1 000,- Kč
Výdejní místo Zásilkovna mapa výdejních míst .... ZDE do 24 hodin* (svoz 15:30 h.) 65,- Kč 1 000,- Kč

* - platí při objednávce do 15:30 hodin v pracovní dny. Následující pracovní den vám bude balíček doručený.

Doběrečné

Doběrečné (platba kurýrovi při předání balíčku) 40,- Kč
Doběrečné (platba na výdejním místě v hotovosti nebo platební kartou) 24,- Kč
Ceny dopravy a platby jsou včetně DPH.

POPIS MOŽNOSTÍ DOPRAV - BENEFITY

Expresní kurýrní služba DPD

Doručení ve stanovený den
Doručení v přesný čas
Doručení na přibližný čas
SMS a E mail avízo
Opakované doručení
Možnost vyzvednutí na oblastním depu
Sobotní doručení
Večerní doručení
Platba kartou


Doprava kurýrní službou DPD představuje dodání v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby DPD, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.

Jak probíhá doručení zásilky službou DPD?

Kurýr přiveze balíček na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

Proč je doprava kurýrem DPD tak výhodná?

  • unikátní aplikace DPD kurýr - budete mít zásilku plně pod kontrolou
  • doručení následující pracovní den od odeslání (termín odeslání zásilky vám sdělíme emailem)
  • SMS avízo klientovi v den doručení zásilky (pokud uvedete mobilní telefonní kontakt)
  • telefonické avízo v případě nezastižení na doručovací adrese (pokud uvedete telefonní kontakt)
  • 3 pokusy o doručení zásilky a individuální komunikace s kurýrem
  • možnost změny adresy doručení v průběhu přepravy
  • E-mail avízo – budete informováni dvěma e-maily o plánovaném doručení zásilky. První e-mail bude odeslán den před plánovaným doručením a bude obsahovat základní informace s aktivním proklikem do systému sledování zásilky Track&Trace, ve druhém e-mailu budete informováni v den doručování o čase doručení s telefonním kontaktem přímo na doručujícího kurýra.

Pomocí aplikace DPD KURÝR můžete:
 

 

Zákaznický servis DPD

Bezplatná linka: 225 373 373
Email: info@dpd.cz

Balík Do ruky

Doručení ve stanovený den
Doručení v přesný čas
Doručení na přibližný čas
SMS a E mail avízo
Opakované doručení
Možnost vyzvednutí na poště
Sobotní doručení za příplatek
Večerní doručení
Platba kartou

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lístek v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístku).
Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresáty nebo na: www.balikovarevoluce.cz.

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

• Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
• Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
• Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.
• Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
• V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.


Balík Na poštu

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresátynebo na www.balikovarevoluce.cz.

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

• Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
• Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
• Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
• Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.


Balíkomaty ČP

 

Balíkomaty České pošty jsou samoobslužné terminály pro vyzvednutí balíků, a to i mimo běžnou otevírací dobu pošt. Fungují totiž nonstop. Jsou umístěny na frekventovaných místech, jako jsou např. obchodní centra, a umožňují i vyzvednutí balíků na dobírku.

  • Balíky si vyzvednete kdykoliv - 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu,
  • Jsou vám nablízku - najdete je nejen u vybraných pošt, ale i na dalších frekventovaných místech jako jsou nákupní centra, hypermarkety
  • Nepředkládáte žádné doklady - nemusíte vyhledávat průkaz totožnosti, stačí vám mobilní telefon nebo e-mail, kam vám zašleme kód k vyzvednutí
  • Nemusíte pro balík osobně - stačí předat kód ze SMS či emailu komukoliv blízkému, přátelům, kteří za vás balík mohou vyzvednout
  • Bez zdržení – vyzvednutí balíku je pohodlné, jednoduché a rychlé

Jak si objednám a vyzvednu balík v Balíkomatu?

  1. Vložíte zboží do košíku
    V košíku ve způsobu doručení zvolíte Balík Na poštu a zadáte text „Balíkomat“ (zobrazí se seznam všech Balikomatů) nebo přímo PSČ Balíkomatu České pošty, který vám svým umístěním vyhovuje nejlépe.
  2. Obdržíte sms nebo e-mail
    Poté co odešleme vaše zboží, zašleme vám zprávu, že balík už je na cestě. Jakmile balík bude v Balíkomatu umístěný, zašleme vám další SMS nebo e-mail s kódem pro vyzvednutí.
  3. Z Balíkomatu si vyzvednete balík
    Zamíříte k Balíkomatu a na jeho dotykové obrazovce zadáte kód. V případě dobírky vložíte bankovky či mince (platba je možná pouze hotovostí) a dáte pokyn k otevření dvířek schránky s vaším balíkem.

Mobilní aplikace PoštaOnline

Mobilní aplikace PoštaOnline zjednodušuje využívání vybraných online služeb České pošty uživatelům mobilních zařízení. Je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android a iOS.

Kde  aplikaci naleznete?

Mobilní aplikace je ke stažení na Google play a App Store pod názvem PoštaOnline.

                                                   

Prostřednictvím mobilu nebo tabletu můžete tak lehce a kdykoli:

  • změnit dobu nebo poštu pro doručení vašeho Balíku Na poštu a Balíku Do ruky
  • sledovat vaši zásilku, najít PSČ i nejbližší pobočku pošty
  • ověřit si, zda na vaši adresu doručíme balík i odpoledne

 Úvodní stránka aplikaceVložení čísla sledované zásilkyPřehled sledovaných zásilek


Síť výdejních míst DPD ParcelShop

dpdparcel
Zásilku doručíme do odběrného místa DPD ParcelShop,
kde si ji vyzvednete podle svých časových možností.
  • Více než 80 odběrných míst DPD ParcelShop.
  • Výběr DPD ParcelShopu v nejvhodnější lokalitě.
  • Víkendový provoz většiny poboček.
  • Pltabu kartou na pobočkách Mountfield a DPD.
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku vyzvedli u odesílatele.
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku doručili do DPD ParcelShopu.
  • Uložení zásilky v DPD ParcelShopu 7 kalendářních dní.

Seznam výdejních míst DPD ParcelShop zde.


Výdejní místa HeurekaPoint, AukroPoint, Uloženka.cz


Vaši objednávku si snadno můžete vyzvednout v síti výdejních míst Uloženka.cz.
Využijte levný osobní odběr v PrazeRudné u Prahy, BrněOstravěOlomouciPlzniÚstí nad LabemLiberci, Hradci KrálovéČeských Budějovicích, Zlíně a Bratislavě.
Objednejte si zboží v našem obchodě a v pokladně si vyberte odběrné místo Ulozenka.cz, které Vám nejvíce vyhovuje. Budeme Vás informovat o expedici Vaší objednávky a předání společnostiUloženka.cz. Nejpozději do druhého dne dostanete zprávu od společnosti Uloženka.cz o připravení Vaší zásilky k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce. Zprávy odesíláme jak emailem tak SMS zprávou.

Více informací a adresy výdejních míst ZDE

Doporučujeme - vybrat dopravce na základě svých předchozích zkušeností.


 DOPRAVA NA SLOVENSKO

Prostřednictvím Slovenské pošty s.p., Zásilkovny a Uloženky.cz nabízíme tyto možnosti přepravy zásilky.  

TYP PŘEPRAVY   DOBA DODÁNÍ CENA ZDARMA OD
Zásilková společnost DPD   do 24 hodin* 7,5 € 80 €
Zásilková společnost GLS   1 - 2 dny 5,4 € 50 €
Slovenská pošta - Zmluvný balík   2 - 3 dny 5,4 € 50 €
Výdejní místo DPD Pick Up   do 48 hodin* 4,8 € 50 €
Výdejní místo HeurekaPoint, Uloženka   do 48 hodin* 2,7 € 50 €
Výdejní místo Zásilkovna   do 48 hodin* 4,8 € 50 €
* - platí při objednávce do 15:00 hodin v pracovní dny
** - uvedená cena je orientační (skutečná cena se odvíjí od aktuálního kurzu €/Kč)
*** - ceny dopravy a platby jsou včetně DPH
 
Doběrečné (platba kurýrovi při předání balíčku) - 2,1 €
 
Upozornění pro slovenské zákazníky!
Objednávku je nutné udělat v měně EUR. Proto si měnu aktivujte v pravém horním rohu hlavního okna. 

Body za každý nákup

Vyplatí se registrovat?

Rozhodně ano! Registrovaný zákazník získává s každým nákupem bonusové body na dárky, slevy nebo další

Bezpečný a ověřený nákup

  • Prakticky vše skladem

    Opravdu, více než 840 druhů clip-in vlasů a světových módních hitů.

  • Poradna pro zákazníky

    Pomůžeme vám s výběrem i následnou péčí o naše produkty.

  • Doprava zdarma

    Nakupte alespoň za 1 000 Kč a dopravu máte od nás zdarma.

  • U vás do 24 hodin

    U vybrané druhu dopravy můžete mít zboží doma do druhého dne.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku