Zavřít menu

Často kladené otázky

Dodání zboží

  • Da sa poslat aj na slovensk

    Dobrý den, na Slovensko zasíláme také, stačí se v horní části stránky přepmout na Sk verzi, kliknete na vlaječku, zde můžete nekoupit.

  • Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?

    Pokud se platba objednávky platební kartou nezdařila zasíláme email s údaji pro klasický bankovní převod, nebo je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku. V případě změny na dobírku využijte kontakty na infolinku +420 733 180 550 popř. email: podpora@svetove-zbozi.cz

  • Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?

    Ano, samozřejmě můžete platit kartou přes zabezpečenou bránu společnosti GoPay, která pro nás platby zprostředkovává.

  • Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak lze u vás stornovat objednávku?

    Dobrý den,

    stačí napsat email, pokud není odeslána, stornujeme.

    Hezký den Katka

  • Nabízíte slevy pro kadeřnické salóny a další prodejce?

    Ano, jelikož jsme přímými importéry můžeme nabídnout  zajímavé ceny pro salony či jiné velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.

  • Zboží mi stále nedorazilo ?

    V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.

  • Jaká je doba dodání zboží?

    98 % zboží a odstínů pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 36 hodin. Jsou mezní situace, kdy požadovaný odstín nebo výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, v tomto případě Vás budeme informovat.
     

Péče o clip in vlasy

Produkty

Výměna, reklamace

  • Dobry den dnes mi prisla clip in ofina lidske vlasy odstin 2 a clip in vlasy lidske sedmidilna sada odstin 2 ofina je supr barva ale ta sada je o hodne světlejší tu sadu vam vratim a potrebovala bych clip in pás vlasů lidske vlasy 45 cm(to si připlatim) ale potrebuju stejnou tu barvu jako je ta ofina chci to nosit dohromady prosim mate stejnou barvu toho pásu jako je ta ofina?nebo mi najdete ofinu i pas v podobne barve jako je tato dekuji moc

    Dobrý den.lidské vlasy jsou každé trošku jiné.

    Nenošené zboží v původním balení zašlete zpět,do balíčku připište Váš požadavek, nejlépe bude zaslat i ofinu pro přesný odhad odstínu,vše pak zašleme zpět.

    Pokud to bude možné,doplatek přidejte do balíčku,jinak je při výměně účtován poplatek za doběrečné 50Kč.

  • Zboží nesplnilo mé očekávání - jaký je postup při vrácení zboží ?

    Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě u vlasového prodloužení neporušujte hygienickou pečeť a  kontaktujte naše Zákaznické centrum.

    Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. Například porušené hygienické plomby u vlasových prodloužení (pečetě, pásky, gumičky), musí být nepoškozené a kompletní včetně příslušenství pokud obsahuje, pokud možno v původním nepoškozeném obalu.

    V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 1833 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.) 

    Dovolujeme si Vás upozornit, že zejména u vlasových prodloužení v důsledku porušení hygienických plomb, neodbornou manipulací atd. se může snížení kupní ceny v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny plnění.

    Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.

    Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
     

    Postup pro vrácení zboží:


    a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

    VERNER Vision s.r.o., Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku  vložte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

    b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese

  • Nesedí mi odstín - jaký je postup při výměně zboží?

    Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena a vlasy chcete vyměnit za jiný odstín, popřípadě jiný typ, neporušujte hygienickou pečeť a kontaktujte naše Zákaznické centrum.


    Výměnu vlasů provedeme neprodleně a to následující den od našeho převzetí Vaší zpětné zásilky Výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého, které nebylo rozbaleno nebo zkoušeno na hlavě. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů (také by jste si nedala na hlavu vlasy, které někdo nosil před Vámi a jde o stejný typ zboží jako spodní prádlo nebo intimní pomůcky) nelze po použití vlasového prodloužení zboží vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě, protože nelze toto zboží uvést do původního stavu, je pro nás dále neprodejné a většinou je likvidováno. 

     

    Postup pro výměnu zboží:


    a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 733 180 550, nebo emailem: podpora@svetove-zbozi.cz,  že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
    b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

    VERNER Vision s.r.o., Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU, který urychlí výměnu.

    c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese

Body za každý nákup

Vyplatí se registrovat?

Rozhodně ano! Registrovaný zákazník získává s každým nákupem bonusové body na dárky, slevy nebo další

Bezpečný a ověřený nákup

  • Prakticky vše skladem

    Opravdu, více než 840 druhů clip-in vlasů a světových módních hitů.

  • Poradna pro zákazníky

    Pomůžeme vám s výběrem i následnou péčí o naše produkty.

  • Doprava zdarma

    Nakupte alespoň za 1 000 Kč a dopravu máte od nás zdarma.

  • U vás do 24 hodin

    U vybrané druhu dopravy můžete mít zboží doma do druhého dne.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku