Expresní kurýrní služba DPD
Doprava kurýrní službou DPD představuje dodání v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby DPD, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
- ZDARMA U OBJEDNÁVEK NAD 2000 Kč
- Oblast doručení: celá ČR
- Platba kartou: ANO
- Informace: formou emailu a SMS
- Dny doručení: pracovní dny
- Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky) platí v případě objednání do 15:00 předchozího dne
- Časové rozmezí doručení: 8:00 - 17:00 hod.
U přepravní společnosti DPD můžete pomocí webové aplikace DPD Kurýr změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
- změna termínu doručení
- změna místa doručení
- uložení zásilky na některém z výdejních míst DPD Pick Up
- posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den
- výběr doby doručení
Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS s intervalem 1 hodiny, kdy k vám kurýr dorazí. V den doručení můžete na mapě sledovat, jak se váš balíček blíží k místu doručení. Také můžete sledovat kolik adres zbývá kurýrovi, než k vám s balíčkem dorazí.
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
Typ služby | Cena včetně DPH |
dopravné za doručení zásilky při platbě předem | 99,- |
dopravné + dobírečné při platbě při dodání | 148,- |
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku přepravce: 225 373 373 (Po - Pá 7:00 - 18:00 hod.)
- Email přepravce: info@dpd.cz
- Zeptejte se nás: Kontaktní formulář
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.
Proč je doprava kurýrem DPD tak výhodná?
- unikátní aplikace DPD kurýr - budete mít zásilku plně pod kontrolou
- doručení následující pracovní den od odeslání (termín odeslání zásilky vám sdělíme emailem)
- SMS avízo klientovi v den doručení zásilky (pokud uvedete mobilní telefonní kontakt)
- telefonické avízo v případě nezastižení na doručovací adrese (pokud uvedete telefonní kontakt)
- 3 pokusy o doručení zásilky a individuální komunikace s kurýrem
- možnost změny adresy doručení v průběhu přepravy
- E-mail avízo – budete informováni dvěma e-maily o plánovaném doručení zásilky. První e-mail bude odeslán den před plánovaným doručením a bude obsahovat základní informace s aktivním proklikem do systému sledování zásilky Track&Trace, ve druhém e-mailu budete informováni v den doručování o čase doručení s telefonním kontaktem přímo na doručujícího kurýra.